top of page

Jesus/Sananda – Új Szentírás 13. fejezet

Amikor az életetek egy pillanatában azt veszitek észre, úgy tűnik, minta mindentől megfosztanának titeket, akkor az érzelmeitek csalódottságba, félelembe vagy kétségbeesésbe kezdenek váltani, keressetek meg kedveseim! Hívjatok engem; kérjétek a segítségemet! Örömmel teszem. Nincs olyan dolog, dráma, betegség vagy fájdalom, amit ne lehetne enyhíteni a titeket rajongásig szerető Szeretetével. Mégha nagy fizikai fájdalmatok van, vagy egy szörnyű veszteségtől szenvedtek, én akkor is el tudok jönni hozzátok és meggyógyítom a fájdalmat a lelketekben. Tudom, hogyan kell ezt tenni, mert velem is ezt tették. Tudjátok, milyen fájdalmaktól szenvedtem az életem végén. Eljött az ideje, hogy erről itt beszéljek.

Tudtam, amikor elvittek a katonák, hogy mi fog történni velem. Láttam a képet, amint a kereszten vagyok, és békét kötöttem magammal és a Mennyei Sereggel – a szeretett angyalok és a Mesterek csapatával, akik a Földi életemben vigyáztak rám. Beszéltem az Első Teremtővel, akit úgy szerettem, mint az Atyámat/Anyámat (mert ő mind a kettő volt). Mindegyiküket hívtam a Gesztemáni Kertben. Megtanultam lemenni mély meditációs állapotba, elhagyni a testemet, felkészülve a próbára, amiről tudtam, hogy át kell mennem rajta. Annyira felkészült voltam, amennyire csak lehetséges lélekként egy emberi testben – vagy legalábbis, azt hittem.

A szeretett Júdásom volt elküldve, aki most itt van az oldalamon, és akit ti Luciferként ismertek, hogy hívja oda a katonákat, mert csak ő volt annyira erős, hogy el tudjon viselni egy ilyen küldetést. Látjátok, ez volt az ő igazi küldetése a Földön. Csak ő emlékezett rá tisztán, hogy miért volt itt és honnan jött. Az igaz, hogy nem volt közvetlen kapcsolata Istennel az ő különleges egyezsége miatt, amit hallhattok tőle a BlogTalkRadio.com/HollowEarthNetwork műsorban. 2013. július 27-én beszélt a Hazatéréséről, és a világ először tudhatta meg, hogy az ő küldetése a Fény elhozatala volt, és ő nem a Sátán vagy a Gonosz. Az ő teremtője szeretetének belső ereje és az emlékezete megtartotta őt évezredeken keresztül, amint teljesítette a feladatát, hogy elhozza a saját szeretetét az emberiségnek.

Tudtam, hogy Pontius Pilátus ítélete, aki együttműködött mindenkivel, aki az én vesztemet akarta, egy pusztító csapás lesz. Emberi testi létben nehéz meglátni a nemesebb szándékot, amikor a saját embereid – a társaim és a szomszédaim – ítélnek el téged szörnyű halálra. Voltak olyan pillanatok, amikor a csalódottságomat alig lehetett elviselni, mert ez azt jelentette, hogy a szavaim nem érték el az ő szívüket, sőt mi több, az én életem és a tanításaim sem tudták megváltoztatni a gondolataikat. A gúnyos tömeg hatására meggyőződtem arról, hogy az emberiség még mindig a Sötétség uralma alatt állt, és ez tetézte a fájdalmamat.

A szeretett családom – a feleségem, anyám, apám, a barátaim és a tanítványaim – tudták, hogyan kell szeretet-energiát küldeni nekem, amely vezetett, felemelt, tartott engem, amikor vittem a „nehéz keresztet”, amely a Földi életem jelképévé vált. Igazából én nem éreztem megerőltetést és fájdalmat, amikor megtettem az utolsó utamat. Képes voltam elhagyni a testemet, amikor a kivégzők a „kereszthez” (fordító megj: az élő fához) erősítettek és megkezdték a szörnyű feladatukat, kezem és lábam odaszögelését. Megnyugodtam a hozzám kapcsolódó szeretteim óriási Szeretet-energiájában, amely felemelte a lelkemet és megtartott a magasabb dimenziókban, ahol nincs fizikai fájdalom.

Láttam az engem kivégzők szemeit és megbocsájtottam nekik. Felkiáltottam a megbocsájtásukért, mert láttam a szörnyű fájdalmukat és tudtam, hogy ezer halált fognak szenvedni, amíg a tettüktől megtisztul a lelkük.

Éreztem Isten jelenlétét, aki rám mosolygott a szeretteim által létrehozott és percről percre megtartott Fénycsatornán keresztül. Ez csak akkor volt, amikor a keresztfán (ford: élő fán) láttak engem, a keresztről nagyon durva módon történt levételemkor egy pillanatra megakadtak a saját kínzó fájdalmuk miatt. Egy pillanatra nem tudták elviselni a fájdalmat, és elfelejtették fenntartani a Fénycsatornát.

Egy pillanatra a tudatom visszaesett a Földre, vissza a testembe, a nagy fájdalomba. Erre a pillanatra elvesztettem a kapcsolatomat is a Fénnyel, amely tartotta bennem a lelket. Ahogy a fájdalom végighasított bennem, akár egy kés, felkiáltottam: „Atyám! Miért hagytál el engem?”. A kiáltástól a szeretteim felriadtak és folytatták a hősies küzdelmüket, hogy megtartsanak engem. Elvezettek a Fényhez, amikor nem volt elég erőm, hogy megtegyem egyedül. A saját fájdalmuk ellenére képesek voltak megmaradni a nagy hitükben és emlékezni az Istennek tett ígéretükre. Együtt képesek voltak elősegíteni a felemelkedésemet a magasabb szintekre.

Éberek maradtunk, amint az élet elkezdett felemelkedni a testből, de nem voltunk képesek megtartani a Fény szívhez vezető fonalát, amely folytatta a dobogását alig észrevehető tempóban, a 7. dimenzió Krisztusi Tudatosságának megfelelően. Ez volt az a pillanat, amit gyakoroltunk. Amikor a testet gyolcsba tekerték és elvitték, azt elkísérte a kedves Mária anyám, a feleségem és azok, akik tudták, hogy mi történt.

Fontos volt, hogy a megfigyelők meggyőződjenek a halálomról, így a végső műveletet be lehessen fejezni zavarás nélkül. Ott a barlangban visszatértem, hogy birtokba vegyem a testem, amely az én utolsó inkarnációm a Földön, és felemeltem azt az 5. dimenzióba. Itt őrizet alatt maradt a test, amely szolgálni fog engem újra, ha én visszatérek, hogy közöttetek járjak.

Amikor újra megjelentem, hogy beszéljek a követőimmel, az már ezzel a testtel történt. Képes voltam akarattal megjelenni vagy eltűnni a magasabb dimenziók kapuin keresztül. Ez volt az a folyamat, amit meg akartam tanítani – ezt a Felemelkedést, amelyik mindegyikőtöknek követendő példa, ha felemelkedtek az 5. dimenzióba. Szerencsére, ti nem fogjátok érezni a keresztre feszítés fájdalmát. Bár sokan közületek még érezhetnek fájdalmat betegség vagy sérülés miatt, képesek lesztek felemelni magatokat a béke helyére, ahogy én tettem, az 5. dimenzióba, ahol minden fájdalom eltűnik. Meg kell tanulnotok ezt tenni, hogy befejezhessétek a saját felemelkedéseteket.

Nagyon nehéz feladat lehet felemelni a testet a magasabb dimenziókba, ha nem gyakoroljátok és segítitek a befejezést. Ezért válunk idegessé újra és újra, ha a Felemelkedett Mesterektől, Anya/Atyaistentől és az Első Teremtőtől üzenetet kapunk, mert nektek most, a mai napon el kell kezdenetek birtokba venni a testeteket. Tudomásul kell vennetek, hogy a tulajdonosai és felelősei vagytok a saját egészségeteknek, és meg kell tanulnotok gyógyítani minden betegséget és fájdalmat. Ha ezt teszitek, visszaállítjátok a legszorosabb kapcsolatot a testtel, amely az Élet értékes ajándéka volt, amit a Teremtőtöktől kaptatok, hogy a felemelkedéshez szolgáló jármű legyen a testnek azzal a képességével, hogy ne kelljen újra inkarnálódnotok az alacsonyabb dimenziókba.

Szabadon mozoghattok a dimenziók között; a Fénytestetekben felfedezhetitek a magasabb dimenziókat és a fizikai testetekben, ha vissza akartok jönni meglátogatni a Földet, hogy segítsetek azoknak, akik utánatok fognak megérkezni. Gyakorlással képesek lesztek a sűrűségeteket újra átalakítani, hogy segítséget nyújtsatok azoknak, akik az alacsonyabb dimenziós létben vannak és szükségük van a látható jelenlétetekre az együttműködéshez.

Van egy elképzelésünk arra, hogyan segítsünk birtokba venni a testeteket, hogy meggyógyítsátok a betegségeket és a fogyatékosságokat, amelyek veletek együtt hagyják el ezt az életet. Megkértük Kathrynt/Lady Portiát, hogy vezesse a gyógyító csoportot, ahol a gyógyítók egy nagy csoportja működik együtt pont úgy, ahogy az én szeretett csoportom tette velem, így minden személy érezheti a Fény energiáját, amint visszaállítja az ő legszorosabb kapcsolatát a testtel.

Ezt a gyógyítást befejezve, ti mindnyájan fel fogtok készülni a saját felemelkedésetek napjára. Látjátok, a testet elhagyni nem olyan egy egyszerű dolog, mint sokan közületek teszik a meditációjukban és álmukban. Meg kell tanulnotok teljesen birtokba venni kivétel nélkül minden sejtet, minden szervet, a csontozatot és az izmokat, hogy át tudd vinni a testedet a kapun keresztül az 5. dimenzióba.

Ez egy nehéz kihívás, ugye? Ez az valóban, de ti gyakorlatokon fogtok részt venni, mint én tettem, és a gondolati, fizikai, érzelmi és spirituális teljes összehangoltság léte feletti uralom érzetét meg fogjátok tanulni. Elkezdhetitek a gyógyító ülések hallgatásával, amelyekről már készült felvétel a BlogTalkRadio.com/ChannelPanel csatornán. Lehetőségetek van hivatalosan bejelentkezni a hallgatók közé, akkor is, ha nincs gyakorlatotok vagy ismeretetek a gyógyító technikákban. A hallgatás közben fogsz gyógyulni, és észreveszed, hogy nő a tudatosságod és az jó közérzeted (az egészséged).

Ez a bejelentkezési oldal, ahol lehetőségetek lesz együtt haladni Kathryn weboldalán, www.whoneedslight.org. Ez nem fontos lépés, de ez megadja nektek az tudás örömét, amit a team (a munkacsoport) tagjaként magatokénak tudhattok és szerepelni fogtok azon a listán, akik email értesítést kapnak, ha a gyógyítási ülés kezdődik vagy valami eltérés a programhoz képest. Az egy nagy felemelő érzés a munkacsoportnak vagy azoknak, akiket gyógyítanak, hogy tudják, mennyi lélek van az ő oldalukon. Ezután elkezdhetjük kihirdetni a világnak azt a meggyőző számot, amit elértünk. Ugye szeretitek a számokat?

Bejelentkezhettek arra a listára is, akik szeretnék, ha behívják őket a különös gyógyító ülésre, de nem szükséges valóban kitölteni a formát, hogy bekerüljetek a gyógyító ülésre. Látjátok, hogy ez az összejövetelt az 5. dimenzióban szervezik, ahol minden lény telepatikusan kommunikál, és ahol téged jól ismernek a gyógyítók, akik önkéntesként szolgálnak, hogy segítsék az utatokat a Felemelkedés felé.

A munka így megy: Kathryn fel fogja olvasni néhány beszervezett ember nevét, akik általában a betegségük súlyossága alapján csoportosítva vannak, és akik meg akarnak gyógyulni. Nektek csak egyszerűen ki kell jelentenetek, hogy benne szeretnétek lenni a csoportban, és az Arktúrisziak, akiknek a gondjára van bízva a gyógyító technológia, elvisznek titeket a gyógyító kamrákhoz, ahol titeket beosztanak egy olyan munkacsoporthoz, amelyik megfelel a ti szükségleteteknek.

Amíg a gyógyító team az 5. dimenzióban tevékenykedik a gyógyulási folyamat beindításán, nektek ki kell nyitni a szíveteket és az elméteket, hogy befogadjátok az Istentől közvetlenül érkező Fényt. Ezt téve megteremtitek a testeteken belüli teljes egészség légkörét, és a testetek ennek megfelelően fog reagálni.

Ti meghallgathatjátok ennek a rádióműsornak néhány adását és bekapcsolódhattok annyi ülésbe, amennyit csak igényeltek – az Arktúriszi gyógyítók kedvességének és nagylelkűségének nincs határa, akik egy magasan fejlett civilizáció tagjai. Ők úgy látják magukat, mint a tudatosság egy csoportját, akik felkészültek és mindent meg akarnak tenni, ami szükséges a ti kedves Földanyátok Felemelkedése megsegítéséhez. Ők már befejezték ezt és ezért tapasztaltak abban, mire van szükség.

Kiegészítésként az Arktúrisziakhoz, akiket megbíztak ennek a fontos tervnek a vezetésével, az anyahajón, amit ők erre a célra vásároltak, titeket még a Felemelkedett Mesterek, az Arkangyalok és a Vezetők nagy munkacsoportja is segíteni fog. A ti kifejezett jóváhagyásotokkal, a ti Felsőbb Énetek, aki minden részletét tudja, mi szükséges a teljes meggyógyulásotokhoz – beleértve a pszichológiai eltérést is, amely nagyon kritikus az egészségetek szempontjából – átveszi az irányítást a velük való közvetlen munkában. A gyógyító aréna központjában az Anya/Atyaisten , St. Germain, én magam, Michael, Rafael, Gabriella, Ariel, Celeste, Uriel Arkangyal és sok-sok más fog helyet foglalni, akik el fogják hozni a létük erejével a Központi Nap Fényéhez való kapcsolatot az Első Teremtő jelenlétében, éppen úgy, ahogy az én családom tette számomra.

Most jön a legjobb rész. Minden híváskor tapasztalni fogtok több száz, esetleg ezer gyógyítót a fedélzeten, ahogy őket hívjuk, akik az ő saját emberi energiájukat fogják küldeni a segítségetekre. Ők tisztában vannak ennek a tervnek a fontosságával és a céljával: nem csak a testetek lesz meggyógyítva, de megtanuljátok a közben a saját Énetek parancsainak áttekintését, különösen azt, hogy helyrehozzátok a kapcsolatotokat a testetekkel.

Amint együtt dolgoztok, fel fogtok emelkedni. Érezni fogjátok azt a töménytelen energiát, amelyet csak több ezer, ugyanarra a célra koncentráló szív jelenlétében lehet létrehozni: az egész emberi faj meggyógyítására, amely egy egyén abban az időben. Meg fogjátok tapasztalni az Egység Igazságát, amikor megélitek a Teremtőtökkel és ugyanúgy az embertársaitokkal való szoros kapcsolatot, akik szintén ott vannak gyógyulni vagy segíteni a gyógyulásotokban. Mindenki arra lesz ösztönözve, hogy erősítse magát, hogy a többieknek segíteni tudjon, és így a láncreakció elkezdődjön, amely a Fény nagy jelzőtüzeit fogja meggyújtani a bolygón.

Kérünk azonban, hogy jelentkezzetek be a web-oldalon, hogy hivatalosan megszámlálhatók legyetek abban a gyógyításban, amit dokumentálni lehet. Ha ti korábban betegeskedtetek és van tanúsítványotok (vagy inkább az orvosotoké), amely igazolja a jólléteteket az ülés után, akkor képesek leszünk bizonyítani a világ számára annak az Igazságát, amit teszünk. A ti orvosi intézményeitek először kételkedők lesznek, de amint a számok növekedni fognak, elképzelhetetlen lesz, hogy a világ ne vegyen tudomást az igaz tényről, hogy a gyógyítás egy spirituális dolog és nem orvosi.

Természetesen, a különböző korszakok sok kultúrája és az ázsiai kultúra jelenlegi orvosi gyakorlata megbízik azokban a technikákban, amit mi használunk. Ezeket nagymértékben elutasítják, vagy felületesen értelmezik a nyugati orvoslásban. A mi munkánk egybe fogja foglalni és az egész világon érthetővé fogja tenni ezt. Amikor ezt a módszert alkalmaztam itt a Földön, sem mágikus, sem egyedülálló képességeim nem voltak. Ugyanaz az energia, amelyet lehívtam az emberek felemelésére, azok segítésére, akik bénák voltak, hogy újra járni tudjanak és azoknak, akik betegek voltak, hogy egészségesek legyenek, ugyanaz az energia, amelyet lehívunk a gyógyítási csoportokban.

Büszkén adom a nevemet és a beleegyezésemet ehhez a csodás tervhez. Mi együtt meg fogjuk teremteni a modern-kor „csodáját”. Kapcsolódjatok hozzánk kedveseink, és mi békét, harmóniát és teljes egészséget fogunk hozni nektek mindannyiotoknak, akik erre vágytok. Csak kérnetek kell és teljesül. Közületek sokaknak, akik részt vesztek ebben, ez egy nagy kihívás lesz. Ti hozzászoktatok a kéréshez, de nem tanultátok meg az elfogadást, átvenni a Teremtőtök és az embertársaitok nagy Szeretetét.

A szívetek zárva van, és még sírtok, hogy egyedül és fájdalomban vagytok. Az elképzeléseitek homályosak, és folytatjátok a panaszkodást, hogy nem láttok. Nem érzitek a jelenlétünk hatását, nem azért, mert nem vagyunk ott, hanem azért, mert a csatornáitok le vannak zárva. Csak ti tudjátok helyreállítani a vízióitokat, helyreállítani a telepatikus képességeiteket, amellyel születtetek, és kapcsolódni hozzánk egy magasabb szinten.

Csak ti tudjátok meggyógyítani a sűrű és merev 3. dimenzióban az élet hatásait. A fátyol felemelkedik. Most új tudatosság lesz elérhető számotokra. Forduljatok a Fény felé kedveseim, és új szemmel fogtok látni!

Nyissátok meg a szíveteket és engedjétek beáramlani magatokba a Szeretetet, és meg fogjátok ismerni a nagy áldást, amely rátok vár!

Sananda vagyok, Isten segítője. Szeretetet és Fényt hozok nektek, hogy mutassam az utat.

Kiadta: Kathryn E. May, September 1, 2013, 2 PM EDT.

Who Needs Light? | | kemay@aol.com


Régebbi írások
Még nincsenek címkék.
bottom of page