top of page

Sananda/Jézus Az Új Szentírás (Átirat 2015.) Bevezetés és Első Fejezet

2015. június 1.

Átvette: Kathryn E. May, PsyD Többségetek az ittlétem, az inkarnálódásom során kapott nevem alapján ismer, mint Jézust vagy Yeshua ben Joseph-t, a családi nevemet. Sananda az én ősi léleknevem, amit akkor kaptam, amikor lélekként születtem, és így azt az én „valódi nevemnek” tudhatjátok. Most azért jövök, hogy beszéljek veletek, mert helyesbíteni akarok néhány igaztalan dolgot, amelyet a tanításaimmal kapcsolatban terjesztettek el, a Földi inkarnációmmal, mint Jézussal kapcsolatos tények mellett.

Szeretném leszögezni, hogy itt nem én vagyok a történet lényege. A tények az életemről csak idetartozóak, mert segítik megérteni az embereknek, hogy mit akartam és tanítottam. Egy rövid önéletrajzot is mellékeltem a 24 üzenet után, hogy jobban megvilágítsak néhány személyes információt. Remélem, ez csak egy kiegészítő jegyzet vagy meghívás lesz arra, hogy engem jobban megértsetek. Amint a felejtés fátyla vékonyodik, úgy fogtok engem egyre közelebb érezni magatokhoz, amint a végtelen szeretetemet küldöm. Remélem, hogy ez a kapcsolat közületek mindenkivel meg fog erősödni. Kathryn a Who Needs Light? (Akinek szüksége van a Fényre) című könyvében együttműködött velem a "The Christ We Never Knew” (Jézus, akit sohasem ismertünk) című fejezetében. Most arra kérem őt, hogy a tanításaimat kezdje el közölni nektek direktben – szerkesztés nélküli, eredeti formájában – nem úgy, mint az eddig számotokra elérhető dokumentumokat. Napjainkban kevésbé korlátoz a nyelv, amit használunk, mivel több ember beszél angolul, mint ahányan beszélték az én arámiai nyelvemet 2000 évvel ezelőtt. Azonban jobban ellenőrizzük a fordításokat, mint azt tettem akkor.

Kathryn beleegyezett, hogy ő lesz az írnok, aki bemutatja a tanításokat a világnak, mert ismeri a szíven szándékát, és hitelesen leírja a szavaimat, ahogy én szeretném. A mi kapcsolatunk szoros. Ami történetünket elmondta Istenanya és leírta Katryn a mellékletben, amelyet mindig csatolunk az Új Szentíráshoz az önéletrajzommal együtt. Az írnokomat nagy odafigyeléssel választottam ki és ő terhelhetőségének a korlátai is tesztelve voltak. Ő már bebizonyította az állhatatosságát az Egység alapjaiban, amit én tanítottam, függetlenül a kihívásoktól, amelyekbe belevittük. Teljesen bizalmas barátomnak érzem, hogy megkérjem őt erre a számunkra fontos feladatra ebben a történelmi időben, és ő egyetértett, hogy részt vesz ebben a felelősségben. Köszönöm az ő szerető és fáradhatatlan szolgálatát. Kérem, hogy ezek a leckék azok teljességében legyenek leközölve – szerkesztés és kommentár nélkül. Bármilyen fordítást specifikusan Katrynnel és velem kell engedélyeztetni. A fejezetek együtt a Tanítások Könyveként szolgálnak. Addig, amíg ezeket a szabályokat betartják, ingyenesen felajánljuk az Új Szentírást a világnak. Sok minden, amit ebben az Új Szentírásban olvasni fogtok, meg fog lepni titeket, mert nem hasonlít arra a képre, amit tanítottak nektek hinni és mert ezekben a fejezetekben a politikai, gazdasági és spirituális dolgokra is figyelek. Ezt azért teszem, mert azt határoztuk el – a Mennyek Csapatával és a szeretett Teremtőnkkel való egyeztetésünkön – hogy volt a Föld népességének elég ideje megérteni, hogy nincs elszeparálódás a nyilvános és a magánélet között. Ez még inkább igaz, amint a rezgés emelkedik a bolygón előkészítve a felemelkedéseteket a magasabb dimenziókba. A Kozmoszt az Univerzális Törvénynek egy specifikus és megváltozhatatlan programja vezeti, amely magában foglalja azokat a tanokat, hogy az érzések és gondolatok a teremtés eszközei. Ez másképp nem lehetséges, de ez egy új elképzelés (dolog) az emberiség többsége számára. Amit hisztek, azt teremtitek meg. Amitől féltek, azt teremtitek meg és amit elleneztek, azt megerősititek. Még ha sokkal erőteljesebb is a Szeretet energiája, a Szeretetért úrrá lehet lenni a félelmen és a sötét hitrendszeren vagy gondolati formákon. Ti most a 21. század elején, a végjátékban elkötelezetten látni fogjátok a Fény és a sötétség illúziója küzdelmének a végét. Ezeket a fejezeteket abból a célból kapjátok meg, hogy tisztázzuk a különbséget a sötétség és a Fény között és hogy segítsünk eltávolítani a régi, romboló gondolati és viselkedési formákat. Olyan sokat láttam a legsötétebb tanításokból, amelyeket sajnos a tönkretett „vallások” terjesztettek, amelyek állítólag az én tanításaimon alapulnak, vagy azt állítják róluk.

Sajnálom, hogy egy új vallást teremtettek az én nevemben. Nem szándékoztam semmilyen szervezett mozgalom központja lenni. Az emberiség elérte az érettségnek egy olyan fokát, amely meg fogja engedni a gondolat szabadságát és a szigorú dogmáktól való elszabadulást, amelyek néha keresztezik a morális tanításokat. A feltétel nélküli Szeretetet jöttem ide tanítani, a Teremtőnk Szeretetét. Az Isteni Szeretet és Fény megértését használva jöttem, hogy segítsem az embereket gyógyítani és csökkenteni az elnyomás okozta szenvedéseket. Most ugyanezt teszem egy közönséggel, amely a tudomány, a politika és a gazdasági élet sokkal tapasztaltabb megértésével rendelkezik, mint azok, akikhez 2000 évvel ezelőtt érkeztem a Közép-Keletre. Nem volt lehetőség az internetre, ami az üzenetek egész bolygón történő szétküldésének az eszköze. Remélem, olyan széles körben külditek tovább ezt az üzenetet, amennyire csak lehet, hogy emeljétek a tudatosságát az egész bolygónak a Nagy Esemény előkészületének az idejében, amelyik terven ti és én eonokon (világkorszakokon) keresztül dolgoztunk: az egész emberiség Felemelkedésén a szeretett Földanyával együtt.

Ez egy dicsőséges időszak. Ez a remény, az együttlét, a harmónia és a Szeretet ideje. Természetesen láthatók a jelei a káosznak és a kavarodásnak, de ezek a vadállat végső vonaglásai, mielőtt a memória irattárába kerülnek. Ti szabadok vagytok. Itt van az alkalom, hogy követeljük a szabadságot és együtt ünnepeljük, hogy letettük az Új Aranykor alapjait a Föld bolygón.

Veletek leszek, szorosan együttműködve a Mennyek Csapatával, hogy segítsünk titeket az átmenetetekben. Buzdítani és támogatni szándékozlak titeket, és a mi „szolgálók a földön” hozzájárulásával – a mi inkarnálódott Fénymunkásaink világméretű networkje – összevont segítséget adni nektek, hogy emeljétek fel és ki magatokat a vastag és nehéz sötétségből, amely évszázadokon át elnyomott titeket. Kapcsolódjatok most hozzánk, ti is Fénymunkások vagytok. Fogtok találni keresőket és vezetőket az utatok során, akik megjegyzik a szavaim igazságát és a Szeretetet a szívetekben. Együtt meg fogjuk valósítani az álmunkat.

Az emberiség szolgálatában Sananda/Jézus vagyok. Első fejezet


Az első lecke

Amint sokan tudjátok, szorgalmasan készülünk a Jóléti Alapok felszabadítására az egész emberiség hasznára, mindenkit felszabadítani a gazdasági szolgaság rabságából. Vannak a folyamatnak olyan részletei, amelyeket még el kell simítani. Néhányat ezekből a részletekből titkos erő-formák által kellett elvégezni, hogy titokban ellenőrizzék a földi pénzügyi és politikai rendszerek túlnyomó részét. Egyik ilyen példa a Vatikán bankja.

A vatikáni bankároknak meg kellett győződniük arról, hogy fel kell adniuk azoknak az alapoknak a kezelését, amelyek hosszú ideje a Legnagyobb Jó-ra voltak kijelölve, így azokat ki lehet osztani. Ferenc pápa olyan ajánlatot tett nekik, amit nem lehetett visszautasítani, és kiadott egy rendeletet amely lehetővé teszi a letartóztatásukat. Egy rövid határidőt kaptak arra, hogy önként megváltoztassák a nézeteiket. A pápa megmutatta magáról, hogy ő eltér az elődeitől. Folyamatosan reformokat vezet be a legtöbb előírásban, és meglehetősen gyorsan a pápai szokásokhoz képest.

A Vatikán tisztviselői évszázadokon keresztül teljes titkosságban és abszolút pénzügyi erővel rendelkeztek a nyugati világ felett. A legtöbb pápának nem volt fogalma a hatalmas értékekről és a civil rendeletekről, amelyek még mindig léteznek, a Templomnak adták a valaha az Angol Koronához tartozó összes föld tulajdonjogát, az összes Tengely Szövetség alatt tartott földdel együtt, és Dél-Amerika összes államát, amelyik átvette a Katolikus Templom hitét. Ez majdnem magában foglalja az egész Európát és a nyugati féltekét. Így, ahogy elképzelhetitek, a Katolikus Templom a legerősebb megszilárdult politikai erő a bolygón. A Vatikáni Kincstár védői nagyon jól tudják, hogy a banki alapok feletti rendelkezés elvesztése véget fog vetni a személyes hatalomnak és végét jelenti a Katolikus Templom mítoszának is, amely egy intézménye volt az örökké jó szándékú vallási rendnek. Természetesen van sok jóindulatú pap, püspök és hívő, beleértve a jelenlegi I. Ferenc pápát, de a római intézmény mindig elsősorban a világ politikai és gazdasági erőinek irányításában volta érdekelt. Ez a végéhez közelít. Sokan, akik nem vallásosak a jelenlegi életükben, nincsenek tudatában annak, hogy a Katolikus Templom megszűnésének világszintű következményei hogyan fogják befolyásolni minden ember életét a bolygón. Ez a végső elkerülhetetlen eset – a Templom összes pompájának és értékeinek a teljes elvesztése. Ez jelenteni fogja a pszichológiai és vallási szorongatás végét is, amelyet az embereire gyakorolt. Alig tudom eléggé kiemelni ezt az óriási hatást az emberek szabad elméjére és a szívére. Néhányotoknak idegen lehet, hogy én, aki mint Jézus jöttem a Földre, és az élvonalban vagyok ebben a nyilvánvalóan vallás elleni támadásban, amely látszólag az én nevemmel lett megalapítva. Biztosíthatlak titeket, hogy nem fogom és sohasem támogattam semmilyen nagy szervezetnek a megalapítását, amely magát „kereszténynek” hívja. Ellene voltam a nagy templomok építésének; ez a tanításaimnak egy fontos része volt. Mindenek előtt sohasem fogom támogatni azokat a tanításokat, amelyek célja bármelyik tanítványom gondolatának és viselkedésének a szolgálata.

Én, Jézus, Yeshua ben Joseph, zsidóként nőttem fel. A szüleimtől megtanult alapokat és erkölcsöt gyakoroltam, és sohasem hagytam el azoknak a tanításoknak a lényegét, amelyek egy szigorú erkölcsi és jámbor életformára bátorítanak. Érdekelt voltam a Judaizmus kereteinek tágításában egy olyan gyakorlat megteremtésében, amely a Szeretet egyszerű megértésén alapul – a Teremtő Szeretetén és társteremtményekén – és csak ez az alap szükséges egy jó élet éléséhez. Azt tanítottam, hogy a dogmáktól és bármilyen szabály ismétlődő gyakorlatától való eltérés az első lépés Isten felé. Látjátok, azoknak a napoknak a gyakorlata vonatkozásában, amikor éltem, én egy radikális/szabad akaratban hívő/szabadon gondolkodó agitátor voltam. Ez az oka, hogy mind a zsidó közösség erős hierarchiája , mind a rómaiak gyanúsak voltak nekem.

Minden másik Fundamentalista szektának, amelyik azon a területen működött, ahol jártam, szembe kellet volna állnia a tanításaimmal, mert minden egyén szabadságáért álltam ki, hogy szabadon beszélhet Istennel, bármilyen dogmatikus emberi vélemény vagy előítélettel szemben. Azt tanítottam, hogy nincs szükség papra vagy közbenjáróra. Minden emberi lénynek lehetősége van a veleszületett képességével, hogy telepatikusan kapcsolatba lépjen az Istenével, az angyalaival, sőt még az elődeivel is.

Úgy hangzik ez nektek, mint néhány légvárszerű New Age különcség? Nos, a New Age-hez tartozók elősegítik az ő saját félreértéseiket is. Nevezetesen, a spiritualitást arra javasolják, hogy érezzétek magatokat jól, és ennyi önmagában. Sok ilyen hamis dolgot fogok megnevezni ebben az Új Szentírásban, amint együtt előrehaladunk. Ez egy új jelenség, ugye, a ti lehetőségetek elolvasni a ”szentírást”, amit én a saját szavaimmal írok? Hamarosan meg fogom erősíteni itt ezeket a szavakat személyesen, de a Tanácsunk úgy döntött, hogy valamennyi felkészülés mindnyájatoknak nagy segítségére lenne. Most ez a háttér-információ teljes, kezdjük el az első és a legfontosabb leckékkel, amelyeket bemutatok ezeken az oldalakon. 1. Az Isten Szeretet. Én, Sananda Isten képviselője vagyok, Szeretet vagyok.

  • Azokat a szavakat mondom, amit a Teremtő a számba lehel, amit teljes hitben teszek, addig, amíg az életem lélekként folyik, örökké.

  • Az Isten nem büntet vagy ítélkezik. A szabad akarat megköveteli, hogy az emberek maguk irányítsák a saját útjukat a magasabb tudás felé. Nincs más pokol, csak az, amit ti hoztok létre a saját gondolataitokban.

  • Minden életszakasz után visszatértetek a magasabb dimenziókba, ahol a Szeretet Minden, ahol megterveztétek minden életetek elemeit, attól függően, mit éreztetek szükségesnek, vagy mit akartatok megtapasztalni és elérni.

  • „Az Új Szentírás”, ahogy ezt a tanítás-gyűjteményt hívjuk, az Anya-Atyaisten/ Forrás szavai közvetlenül rajtam keresztül. Sok régi „Szentírás” újra be van mutatva vagy szándékosan eltorzítva, hogy a hatalmon lévőknek a kívánságait szolgálja, annak érdekében, hogy hatalomban maradjanak. El kell kezdenünk a megújítást. Ha idézni akartok engem, kérlek, inkább ezeket a tanításokat használjátok, mint a régi (ősi) szövegeket.

  • Én csak a bátorítás szavaival fogok beszélni, amely a felvilágosodást fogja szolgálni és az emberiség felemelkedését, hogy a félelem, a megosztottság és a gyűlölet fölé emelkedjen, amely évezredek óta az életforma a Föld bolygón.

  • Nem azért jövök, hogy egy új vallást alapítsak, semmilyen néven nem. Az Igaz Utat szándékozom tanítani – az Istennel való kommunikációt és minden tudatos létezőt Szeretetben, Együttérzésben, Harmóniában, Megbocsájtásban és Örömben.

  • Bármilyen tanítás, ami előidézi a félelem, bűnösség, az egymástól való elkülönülés és a felsőbbrendűség más élőlények feletti érzését, vagy rést üt az egyén és az ő Igaz Léte között, az nem az Isten szava, és nem lesz megtalálható az én szavaimban.

  • A múltban a sötétség lényei itt laktak és irányították a Föld bolygót. A magasabb lelkek, akik megalkották és segítették a pénzügyi, politikai és szociális irányítás Mátrixát már elmentek, a mi Anyánk és Atyánk, és akit mi Teremtőnek nevezünk, a rendeletére, és nekik sohasem lesz megengedve a visszatérés.

  • Mi mindannyian galaktikus lények vagyunk, messzi bolygókról származó genetikai eredettel. Nincsenek felsőbbrendű fajok, és nincsenek „idegenek”. Mi mindannyian csillagtestvérek vagyunk.

EGY VAGYOK istennel, akárcsak ti. MI EGYEK VAGYUNK. Ez az a lecke, amit örömmel hozok nektek és végtelen Szeretettel. Ti Istenek vagytok, amint ÉN IS. Minket nem lehet különválasztani, mert nem vagyunk különállóak. Sem fizikai távolság, sem nézet, sem hit nem tud minket szétválasztani. Arra vagyunk hivatottak, hogy harmóniában, békében és abszolút Szeretetben éljünk. Így legyen.

Sanada vagyok, Örömmel és Reménnyel a szívemben adom át ezt az üzenetet. Átvette: Kathryn E. May, 2015


Az Új Szentírásnak ezt az átírt, 2015. évi kiadását Sananda arra jelölte ki, hogy használjátok fel, ha akarjátok, másoljátok le személyes célra, vagy fordítsátok le más nyelvekre. Kérem, konzultáljatok Kathrynnel és Sanandával, ha le akarjátok fordítani ezt az üzenetet.


Forrás: http://www.whoneedslight.org/current-messages-english/


Régebbi írások
Még nincsenek címkék.
bottom of page